CHARITATÍVNA REKLAMA

Hľadáte možnosti, ako znížiť svoju daň z podnikateľských príjmov? Aj o tom je charitatívna reklama. Prioritou charitatívnej reklamy je pomoc s financovaním aktivít neziskových organizácií zo strany podnikateľov.  S účinnosťou od 1. 1. 2018 štát upravil legislatívu, aby fungovala spolupráca všetkých troch sektorov - štátneho, súkromného a neziskového.

Charitatívna reklama je vlastne "horúcou" novinkou, ktorá ma zjednodušovať podporu neziskových organizácií a pomáhať aj firmám. Ide o jednu z nepriamych foriem podpory z verejných zdrojov.


Podnikateľské subjekty

Ste úspešná firma, darí sa vám a každý rok poctivo platíte odvody a dane, no obzeráte sa po možnostiach, ako si pomôcť a platiť nižšiu daň z vašich podnikateľských príjmov. Je to v úplnom poriadku, samozrejme, ak to robíte spravodlivo a čestne. Môžete sa inšpirovať rôznymi tipmi, ako legálne optimalizovať výšku dane.

Možno vám už nejaký čas vŕta v hlave, že by ste chceli prispievať k všeobecne prospešným aktivitám aj vy ako firma. A možno to už aj robíte. Zasponzorujete školu, krúžok deťom, darujete veci na charitu, či inak podporíte neziskový projekt alebo dáte príležitosť zamestnancom, aby vyzbierali odpad s miestnymi aktivistami. Ukazujete tak okoliu či svojím zákazníkom, že aj vám záleží.

Chcete aj naďalej pomáhať a zároveň platiť nižšiu daň štátu? Skvelé! Charitatívna reklama je ideálnou príležitosťou, ktorá vám pomôže naplniť vašu potrebu. A nezabudnite na to vo svojom marketingu a pochváľte sa svojím zákazníkom 


Naša organizácia ako neziskový sektor

Naša organizácia, rovnako ako ďalšie neziskové organizácie, ktoré zastupujú vo veľa prospešných činnostiach štát, vytvárajú nevyčísliteľnú hodnotu v spoločnosti od svojho založenia. Našu činnosť nevykonávame na dosahovanie zisku.

Organizácie, ktoré tu sú pre ľudí ako spoluobyvateľov jednej krajiny, pre ľudské menšiny, pre znevýhodnených a sociálne slabších, pre prírodu a životné prostredie, pre verejný priestor a rozvoj kultúry... 

Neziskové organizácie jednoducho zrealizujú reklamnú činnosť pre vašu firmu, vám vznikne daňový výdaj a organizácie majú prostriedky na realizáciu hodnotných projektov slúžiacej na verejnoprospešné účely.


Nemusíte sa obávať....

Podnikateľský sektor sa nemusí obávať, že občianske združenie použije príjmy z charitatívnej reklamy na svoje fungovanie, pretože príjem z charitatívnej reklamy upravujú ustanovenia § 50 zákona o dani z príjmov a vymedzujujú konkrétne možnosti použitia príjmov na:

  • ochranu a podporu zdravia, 
  • podpora a rozvoj športu,
  • poskytovanie sociálnej pomoci,
  • zachovanie kultúrnych hodnôt,
  • podpora vzdelávania,
  • ochrana a tvorba životného prostredia

Zároveň je to jednoduchšie aj pre podnikateľov, nakoľko nemusia dokazovať účel použitia finančných prostriedkov.


Ak vás táto možnosť daňového zvýhodnenia Vašej spoločnosti zaujala, radi Vám takúto charitatívnu reklamu poskytneme. 

Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky